Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 1 november 2013

Dutch Besties inspiratie kaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik jullie weer van inspiratie voorzien op het blog van de Dutch Besties:0)
Ik heb een kaart gemaakt in de mixed media stijl!


De Besties uit de Little Dimples serie kun je vinden in de shop en heb ik ingekleurd met Spectrum Noir Alcohol Markers. Uitgeknipt en verhoogd opgeplakt met foam blokjes!
De achtergrond heb ik gemaakt met diverse stencils, inkt, pasta & stempels. Ook heb ik frantage gebruikt!
De vlinders zijn van Dutch Doobadoo en de teksten van Tim Holtz.


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot morgen!
Dan ben ik terug met mijn bijdrage voor de nieuwe uitdaging van de NKU!



13 opmerkingen:

  1. Dat ligt jou echt wel hoor die mixed media stijl... ik zie echt de herfst er in!! heel mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tjonge, jij bent lekker bezig geweest Jolanda, wat een werk! Vrolijke kleuren heb je gekozen en deze dame had ik nog nooit gezien..hihi..lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren, top kaart ☺
    Liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren Jolanda.... heel knap gedaan (doe 't je niet na *grijns*)...
    Je creaties uit je vorige bericht zijn ook helemaal geweldig: toppie!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooi en vrolijk creatie Jolanda! Super mooi gemaakt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wie houdt er ook al weer van paars???????? Wat een superrrrrrr kaartje Jolanda!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Supergaaf en wat een mooie kleuren. Ik vind het zo mooi! Liefs, cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaart ! Een topcombinatie !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart heb je gemaakt!! De kleuren lopen zo mooi in elkaar over.
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw wat een mooie kleuren heb je gebruikt, leuk gedaan.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig Jolanda, wat een kleurenpracht, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    Schitterende kaart, die mixed-media stijl is je op't lijf geschrven, super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda