Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 10 november 2013

18

Hoi allemaal,

Vandaag een labelkaart voor een 18 jarige dame:0)
Ik hoop dat de kaart in de smaak valt! Ik vind 'm wel aardig geworden...


De basis is kraft en de achtergrond heb ik zelf gemaakt met diverse layering stencils van Tim Holtz. Hiermee kun je leuke laagjes creëren:0)
Het 'steampunk' plaatje is van Pinterest en heb ik verhoogd opgeplakt met foamblokjes.

Verder gebruikte materialen;
distress inkt & paint.
diverse stempels van Prima.
hangertje - Maya Road
On The Edge Scrollwork - Sizzix
plakstenen - boekenvoordeel
structuurpasta - Viva Decor
frantage
kreukellint
film strip ribbon - TH

Ook weer 'gekliederd' in mijn Art Journal;

Gezellig dat je weer langs kwam bloggen en tot de volgende keer!
Fijne (freubel)zondag...



14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie creaties laat je ons weer zien Jolanda! Erg mooi gemaakt en wat gaaf de Art Journal pagina!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh die label is geweldig, en je art journal is erg kleurrijk, mooi !
    Gezellige (knutsel) zondag ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allebei erg mooi uit.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee leuke kleurrijke creaties Jolanda,je kliedert er wat af!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, natuurlijk vind je de kaart geslaagd!! Hij is Paars!!! Nee grapje, ik vind hem ook heel erg mooi!
    En je tweede projectje is ook weer erg leuk! Je hebt de smaak helemaal te pakken, he?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda

    Supergaaf is deze tag en je Art Journal ziet er echt geweldig uit.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een PRACHTIGE creatie Jolanda voor een 18-jarige dame.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit weer prachtig gedaan Jolanda, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het ziet er weer prachtig uit Jolanda

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je label is zeker weten in de smaak gevallen, kan toch niet anders? Ik vind het er in ieder geval hartstikke gaaf uitzien, net als je art journal: echt superleuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou je label is zekers in de smaak gevallen hoor Jolanda! Janine vind hem heel mooi en natuurlijk ook in haar lievelingskleur paars! En in het echt is ie nog mooier dan op de foto! Ook je werk in je art journal is weer supers! Heel leuk hoe je dat prinsesje erbij gezet hebt.
    En zo te zien lust baloe er wel pap van! Hihi
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauwww wat eensupermooie creaties! Supermooi samengesteld!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurige creaties heb je gemaakt!
    groetjes
    Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda , wat een productie zeg .... En je bent echt goed aan de gang met art journaling en steampunk. Het is allebei niet zo mijn ding , maar ik vind het er wel gaaf uit zien. xx Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda