Mini-Challenge Blog Liefde is...

woensdag 15 februari 2012

WINNAAR Liefde is...#1


Hoi Allemaal,

Mijn 1e mini-challenge Liefde is... was een groot succes:0) Er waren 40 prachtige inzendingen !! Iedereen die heeft meegedaan wil ik heel erg bedanken! Andy en ik vonden het erg leuk om jullie blogs te bezoeken en al dat moois te bewonderen!
Andy had er een hele klus aan, maar er kan maar 1 de winnaar zijn en dat zijn geworden....

Hilde en Petra

met deze prachtige kaart;



Van harte:0)
Dames mail me svp jullie adres, dan stuur ik het prijsje z.s.m naar jullie toe!!


De 2e challenge kun je vinden bij het tabblad Liefde is...#2!
Wij zijn heel benieuwd naar jullie creaties! Je kunt meedoen tot 14 maart en er is natuurlijk weer een prachtig prijsje te winnen:0)





11 opmerkingen:

  1. Jullie hebben een hele mooie keuze gemaakt.
    Proficiat aan de dames.
    En vielen de macarons in de smaak?
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is echt prachtig, proficat Hilde en Petra!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd dames, tis ook een pracht van een kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Hilde en Petra, proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Het is echt wel een hele mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een geweldig mooie kaart gefeliciteerd
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow, bedankt allemaal voor jullie lieve reacties.
    Lief dat Andy ons heeft uitgekozen tussen al die mooie kaarten. THNX Andy!!

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd dames! Inderdaad een pracht kaart! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hilde en Petra Hartelijk Gefeliciteerd met jullie super kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Jolanda,
    wil je je email toesturen naar: miss_mayow@hotmail.com
    Dan kan ik je de digitale stempels sturen.
    Er waren 4 deelnemers dus jullie hebben allemaal prijs.
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda