Mini-Challenge Blog Liefde is...

dinsdag 7 februari 2012

Mijn 1e CAS kaart

Hoi allemaal,

Vandaag een snelle post, want ik ben druk bezig met onze trouw kaarten:0) Ik had 2 voorbeelden gemaakt en samen hebben we de mooiste uitgezocht!! Het wordt in ieder geval een boek kaart:0) 
Er zijn ook al heel wat inzendingen voor mijn mini-challenge Liefde is...Helemaal te gek, dat jullie zo massaal meedoen! Andy krijgt nog een hele klus om een winnaar te kiezen, want de ene creatie is nog mooier dan de andere...je kunt nog meedoen tot 14 februari en de 2e challenge start 15 februari!


Vandaag heb ik een Clean and Simple kaart voor jullie. Ik vond het niet eenvoudig, want ik maak meestal kaarten met veel details en kleur...maar wel een uitdaging!


De basis is witte cardstock en het DP is van Basic Grey 'Kraft Basics'
De vlinder stempel is van Inkadinkado en heb ik gestempeld met goudkleurige inkt. Glittert wel mooi!
De tekst stempel is van MME. De parels gemaakt met de parel pen en klaar!

challenge;



Een warm welkom aan mijn nieuwe volgers! Gezellig dat jullie mij gaan volgen:0)
Bedankt voor jullie leuke reacties op mijn vorige creatie en tot de volgende blog!




32 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat vind ik dit goed van je, ik vind die clean and simple kaartjes ook altijd moeilijk. Wat een supergaaf kaartje, mooi met dat gouden embossing poeder ! Knuffie, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha.... ik ken dat; vind het vaak moeilijker iets weg te laten dan iets toe te voegen; het is jou in ieder geval zeer goed gelukt Jolanda!!! Een prachtkaart!!!!
    Veel succes met je challenge (en met je trouwkaarten)....
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Clean and simple zijn vaak de moeilijkste kaarten, maar dit heb je weer heel mooi gedaan.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart! En die goudkleurige inkt stempelt echt wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt je best gedaan hoor Jolanda het ziet er heel mooi uit groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Jolanda,

    ik vind hem goed gelukt. Moeilijk he om hem echt clean en simpel te houden. Heb je wel eens meegedaan met challenges van Less is more. Is heel leuk en de kaarten zijn altijd erg mooi.
    Groetjes en tegen de tijd dat de trouwkaarten op de bus zijn laat je er wel eentje zien, he?

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een mooie kaart geworden.
    Leuk om zelf je trouwkaarten te maken. Dat doe ik ook. Ben benieuwd hoe ze worden.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad iets heel anders dan we van jou gewend zijn, maar daarom niet minder mooi. Eenvoudig heeft ook iets, de details zitten dan weer in andere dingen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hij is toch wel leuk geworden.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. het is een leuke kaart geworden
    het is inderdaad lastig om het clean & simpel te houden
    veel succes met je trouwkaarten, ben benieuwd hoe ze eruit zien
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is erg mooi geworden,een kaart hoeft niet altijd druk te zijn vind ik.
    Succes met je trouwkaarten!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooh tihihi, bedankt voor de award! Da's kei lief! xxx
    (Mag/moet ik hem ook doorgeven? Want ik heb er geen ervaring mee? :-$ )

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ohhh dank je wel voor deze award, wat is dat lief van je ! Knuffie marion

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat bijzonder, hij is heel erg mooi!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goed gelukt Jolanda, dat rustige is heel mooi maar ik heb het zeker niet in de vingers zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Jolanda,
    heel mooi kaartje geworden. Eenvoud kan ook mooi zijn dus!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een prachtig simpel kaartje.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje en ik vind dat dikwijls de mooiste want eenvoud siert!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterend kaartje, heel mooi die gouden glitter inkt.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou Jolanda; Less does impress meis! Erg mooi geworden hoor!
    O ja, ik kan je de Award niet geven want je hebt hem al :) maar anders.................

    liefs, Erma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart hoor, ik zou er ook moeite mee hebben om hem niet helemaal vol te plakken met van alles. Je hebt het super gedaan!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart. Leuk die gouden vlinder.
    Bedankt, erg leuk dat je mee doet met Mi CAS es su CAS!!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het clean & simple is je goed gelukt! Toch vind ik je andere kaarten leuker/mooier vooral omdat er zo lekker veel op is te zien. En dat terwijl ik bij mijn eigen kaarten meestal ook meer van wat minder drukte ben. Zo zie je maar....
    Dank je wel voor de award, doet een mens weer goed :).
    Succes met je trouwkaarten: wat een klus, maar natuurlijk superleuk om mee bezig te zijn!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hoi Jolanda,
    Het is inderdaad een hele andere kaart geworden.
    Toch mooi in zijn eenvoud, knap hoor.

    Suc6 met je trouwkaarten, zullen ook wel erg mooi worden.
    Suc6 aan Andy met zijn zware taak voor het kiezen van een winnaar.

    Heel veel freubelgroetjes,

    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  27. CAS gaat je heel erg goed af Jolan! Ik zou niet wéten hoe ik dat moest doen! proficiat met je award!! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een mooie kaart.
    Gefeliciteerd met je award.

    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat heb je een mooie, elegante CAS kaart gemaakt! Ik vind die zo moeilijk om te maken, ik doe er langer over dan om alles vol te plakken (en daar doe ik al heeel lang over LOL). groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Jolanda,
    Dank je wel voor de award!! Helemaal leuk en erg lief!
    Ik ben erg benieuwd naar je trouwkaarten (maar ja...wie niet!!) Heel veel succes ermee!!
    groetjes en liefs, Wilma

    p.s. Hoe ben jij weer opnieuw volger bij mij geworden? Ik zie je nu namelijk als één van de laatste volgers in de lijst staan. Als ik me bij jou opnieuw aanmeldt, zie ik mijn foto niet als laatste in de lijst staan, ik krijg je dan wel even in de blog-leeslijst te zien, maar ben je de volgende keer weer kwijt... Rara....

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda