Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 7 november 2011

Tilda with hanging star

Hoi allemaal,

Hier is dan mijn 2e kerstkaart met het omgekrulde frame!
Dit keer heb ik gekozen voor een vintage stijl.


De basis is crème kraft cardstock. Het DP is van Bo Bunny 'Father Christmas'.
Tilda heb ik ook op dit kraftpapier ingekleurd met derwent. De vleugels zijn bewerkt met glossy accent. De randen gemaakt met een randstempel en wat crackle paint. Helaas liep de inkt hierdoor uit en dat vond ik niet mooi uitzien....heb er maar wat sneeuw overheen gemaakt met de snowwriter.
Nog wat accenten aangebracht met de parelpen en stickles 'stardust'.

overige gebruikte materialen;
gaasje
grote bloem; magnolia
roosjes; WOC
doohickeys; heart swirl, Tilda lace & vintage key hart
sterknoopje & mistletoe; mal MD
kantlint; MME
parels & brad; xenos
plakletters; Prima

challenges;
ATSC #16  - vintage
Simply Magnolia  - Buttons & Lace
Crafty Cardmakers #55  - Pink, brown & creme
Just Magnolia #131 - Anything goes (pearls & lace)
Totally Tilda Challenge #35  - No red, green or blue
Cutie Sunday #153  - Monochrome
Truly Scrumptious #69  - Bingo (Lace, Brads, Glitter/Glimmer)


Morgen laat ik jullie de 3e kaart met het leuke frame zien, dus misschien tot dan!

33 opmerkingen:

  1. Hallo Jolanda, wat een prachtige kaart, leuk zo die midden cirkel met dat verbandgaas, heb ik pas ook gebruikt bij een kaart. Groetjes, Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend Jolanda, wat een supergaaf kaartje is dit weer en hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de WOC challenge, heel terecht trouwens als je het mij vraagt. Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer prachtig Jolanda! Mooie kleuren, heerlijk vintage! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart! Die kleuren zijn echt zo mooi! Ik zie meer en meer zo'n cirkels-met-opgekrulde-boordjes en dan gaas er rond. Wil ik toch ook eens uitproberen :)
    Deze kaart is echt fantastisch mooi!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is deze prachtig !
    Ik hou er wel van om zo'n zachte tinten te gebruiken !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supergaaf gedaan Jolanda.
    Ik zie dit genre wel graag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow... a wonderful card. Thanks for joining us at cutie sunday.
    Hugs stine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jolanda,

    Wat een super leuke kaart is dit.
    Erg leuk zo met het open gewerkte frame.
    Hij staat ook op mijn todo lijstje!!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw prachtig, mooie kleuren!!!
    groeten Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card

    Cute Angel, thanks for joining us at SCC hope you will join us again soon. good luck xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw wat een super mooie kaart!! Prachtige vintage uiterlijk en leuk gedaan met de letters! Ook bedankt voor het meedoen met Truly Scrumptious.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow gweldig wat een super gave kaart!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really Stunning Jolanda!! Thank you for joining in at Totally Tilda!
    Hugs
    Hazel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje zeg,ben benieuwd naar nr.3!!

    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a stunning card Jolanda, I love it.
    thanks for joining us over at Crafty Cardmakers, good luck.
    Hugs Kimx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow Jolanda this is gorgeous, love the cheesecloth circle and gorgeous image, thanks for sharing with us at ATSC, hugs Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar ben ik weer, ik had deze nog niet gezien, persoonlijk vind ik deze mooier, ik ben meer van deze kleuren. Ook erge mooie details.
    Super kaartje.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is een beauty! Ik hou wel van de vintagestijl en deze kaart vind ik erg mooi.
    Tot de volgend kaart :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OMG!!! soooo pretty!!! thanks for joining us at totally tilda & good luck. I have a blog candy running, pop back and have a look xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. what a beautiful card love how you did the frame thank you so much for joining us at truly scrumptious this week
    hugs sara x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wow this is gorgeous... so much texture
    Thanks for joining us at Crafting For All Seasons and good luck
    Jen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. A wonderful card.
    Thanks for joining us at Cutie Sunday.

    hugs
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a lovely creation with adorable details. Thanks for joining us at Cutie Sunday.
    Hugs Ute85

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, a beautiful card! Thanks for taking part in Sparkles Christmas Challenge xx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. This is great! Thanks you for joining us at CFAS xx Jan

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Great card,love the image and your colours are lovely...Thanks for joining in with us at Truly Scrumptious....
    Mandy x

    BeantwoordenVerwijderen
  27. This is so pretty. I love the soft feel of it.

    Thank you for sharing with us at Crafty Cardmakers.

    Lin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. very beautyful, vielen Dank für Deine Teilnahme bei allways something creative, best regards SallyB.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. A beautiful card, a great design and wonderful colors....thanks for joining us this week at Cutie Sunday….
    Hugs Michaela

    BeantwoordenVerwijderen
  30. OMG this card is so amazing! I love it!
    Thank you for playing along with us at allways something creative!
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Beautiful card Jolanda, so sweet and pretty, I love the softness of the colours.
    Thanks for joining us at Totally Tilda for our Christmas with no blue, red or green challenge
    hugs Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda