Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 18 november 2011

Noelle Bearing Gifts

Hoi allemaal,

Deze week regent het prijzen:0)) Mijn 'Ice Tilda won de challenge bij Derwent en 'Holding Tilda' bij Everybody-Art-Challenge!! Nou het kan niet op en ben er ontzettend blij mee! Kan ik weer 2 kerststempels aan mijn collectie toevoegen.....
 De reacties op mijn vorige creatie waren overweldigend...heel erg bedankt!!
Vandaag heb ik een kerstkaart met een digitale stempel van Mo Manning voor jullie. Ook met deze kaart heb ik flink 'geworsteld'....hopelijk wordt dit geen gewoonte ......


De basis is crème cardstock en het DP is van Marianne Design. Noelle is ingekleurd met derwents en ik heb accenten aangebracht met stickles, de parelpen, glossy accent en de snow-writer.
Gestanst met een spellbinder, een gaasje erachter geplakt en opgehoogd met foam blokjes.

overige gebruikte materialen;
embellies; kerstboompje en belletje
wood-flourishes, sneeuwster
randpons hart; vaessen creative
rode plaksterretjes; kruidvat
sentiment van Nicole V.
bakerstwine
kleine papieren sterren;spellbinders
zelfgemaakte glimmermist

challenges;
Winter Wonderland  - What a Cutie
NSS #93 - Happy Holiday
Oldie but a Goodie  - Let it Snow!
The Paper Shelter #40 - Snowflakes
Paper Sundaes #95 - Digital Image


bedankt voor je bezoekje en tot de volgende blog maar weer:0)

28 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda, kwam via via op je blog. Wat een prachtige kaarten maak je!! Je hebt er een volger bij hoor. Tot een volgende keer, want ik kom zeker nog vaker langs.
    Lieve groetjes, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,

    Als eerste gefeliciteerd met je gewonnen prijzen! Ik vind het zelf ook helemaal geweldig! Bedankt voor je reactie op mijn Moeders Hobbypaleis kaart. En om je vraag over mijn bloem te beantwoorden: zelf gemaakt :) Jouw kaart is oer hollands hahah! Mooi gedaan hoor! Tot blogs.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat de volgende kaartjes minder een struggle voor je zijn en hartelijk gefeliciteerd met het winnen van de prijsjes ! Helemaal terecht overigens. Wat een lievertje deel je vandaag met ons ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt! Ik zit ook vaak te worstelen met mijn kaarten en soms moet ik die een nachtje laten liggen omdat mijn inspiratie opeens verdwenen is. MAAR het blijft gelukkig leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijzen, jouw weekend kan vast al niet meer stuk...hihi..
    Ik vind je kaart super! Wat een leuke digi ook en erg mooi met dat rood, wit blauw.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Jolanda,
    Wat een leuk kaartje heb je gemaakt.
    Ziet er prima uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks of dankzij het geworstel een heel leuke kaart !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er erg mooi uit! Prachtig gedaan!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Jolanda, smashing card! Wonderful colouring and nice colour combination.
    Thanks for joining us at NSS.
    xxx, Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Adorable card! I love the trimming around the image panel. Glad you joined us in Mo's Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart, mooie kleuren en een schattige digi en ook heel mooi gekleurd. Ook nog gefeliciteerd met je gewonnen prijzen, super leuk voor je!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Worstel jij maar lekker door, dat legt je helemaaaaaaaaal geen windeieren Jolanda!!!!!!!!!!!

    Fijn weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het worstelen is er niet aan af te zien hoor! Wat ontzettend leuk is deze kaart. De stempel: super.
    Gefeliciteerd met je prijzen!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Jolanda,
    gefeliciteerd met je winnende kaarten!
    En deze is ook weer een plaatje!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoezo worstelen, hij is geweldig hoor.
    Ben via via op je blog gekomen en maar meteen je volger geworden. Mooie kaarten maak je en ik kom zeker nog eens terug.
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd met je prijzen!!! Wat is dit een prachtige stempel, je hebt er een super leuke kaart mee gemaakt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je prijzen,super! En wat een schattig kaartje heb je gemaakt, weer erg mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Love the colours & all the layers on your card! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes this week :)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A gorgeous creation thank you so much for sharing it with us at the Winter Wonderland
    Hugs Kate xxx
    ps I have some candy if you are interested :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a cute card. Thank you for joining us this week at Winter wonderland love Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Thanks so much for joining in our Digi challenge at Paper Sundaes. Such a sweet card!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Such a pretty layout! Nice coloring too. :-) Thanks so much for playing with us at Mo’s in this week’s “winter” challenge.
    Hugs,
    Dorcas

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke kaart heb je gemaakt ...
    Leuk dat je meedoet bij Christmas Challenges {with sketches}

    BeantwoordenVerwijderen
  24. what a pretty little image and colour combo - so sweet
    Thanks for joining us at Oldie but a goodie this fortnight
    Lisa x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Great creation,

    Thanks for joining us at OLDIE BUT A GOODIE Challenge and good luck!

    Hugs
    Francesca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. I read your post. This card is so pretty. I really like this card. I also try to make card with new idea. Thank you for share this Idea.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. You have done very cute card. I like this card cute and small girl. I like color combination.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda