Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 5 juli 2015

TMC DT - canvas

Hoi allemaal,

Welkom bij onze juli challenge van TMC!
Het thema van deze maand is; maak een mixed media canvas!
De winnaar mag gastdesigner zijn:0)

Hi there,

Welcome to our July Challenge!
Our theme for the month is a canvas!
Instead of a physical prize this month we would like to offer our Winner a Guest Designer spot for a future challenge.

Mijn bijdrage/ my contribution;


De mixed media canvas heb ik voor mijn man gemaakt! (Op de foto is hij 8 jaar oud:0)
Ik heb servetten en mod podge gebruikt, structure pasta, stempels, distress paint & inkt.

I made this canvas for my husband (on the picture he's 8 years old:0)
I used napkins, mod podge, structure paste, stamps, distress paint & ink...


Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog en tot de volgende keer!
Thanks for visiting my blog and see you next time!




8 opmerkingen:


  1. Wowww wat is daar veel op te zien, wat gaaf,
    heel erg mooi gemaakt zeg ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda, love the canvas so much gorgeous detail. Have a great day and happy crafting, Angela DT xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hooi Jolan!
    Wat een prachtige canvas heb je gemaakt. Ik kijk met bewondering. Dit laat ik echt aan m voorbijgaan want dit kan ik echt niet, heb de materialen er ook niet voor.
    Maar het jou wel toevertrouwd. Echt top!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I bet your hubby loved this canvas creation Jolanda - so fun and so lovely. j

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I bet your hubby loved this canvas creation Jolanda - so fun and so lovely. j

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda