Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 18 mei 2015

newborn 'haaksels'

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn laatste 'haaksels' zien! 
De ouders waren er heel blij mee, dus missie geslaagd:0)


Het knuffeldoekje is een gratis patroon van DENDENNIS!
Heel leuk om te haken!
Het patroon voor het mutsje en de sokjes vond ik op pinterest. 

Het witte doosje versierd met de leuke lieveheersbeestjes en de naam van de spruit....
DP zelfgemaakt met de gelli-plate!

Fijne week en tot de volgende blog!


3 opmerkingen:

  1. Wat leuk gehaakt! Staat vast heeeeel goed bij Ruben. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jolanda,
    Wauw wat een geweldig leuke kadootjes heb je gemaakt .
    Allemaal toppertjes.
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolan, dit is echt een gaaf kraamcadeautje zeg! Logisch dat de ouders er blij mee waren. Ik denk dat het sowieso erg gewaardeerd wordt als je er tijd in hebt zitten en iets zelf maakt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda