Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 14 december 2014

Adventsspecial Dutch Besties

Hoi allemaal,

Welkom op dag 14 van de adventsspecial op het Dutch Besties blog!
Nog 10 dagen en het is al kerstavond...
Vandaag laat ik jullie mijn kersthuisjeskaart zien...
Het designpapier heb ik zelf gemaakt met de gelli-plate! Heerlijk kliederen met verf, sjablonen...Natuurlijk heb ik mijn lievelingskleur gebruikt:0)

De schattige Besties elf heb ik ingekleurd op kraft papier met derwents. ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart!



Een fijne zondag en tot de volgende keer!




5 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan Jolanda, apart kaartje

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kersthuisje Jolanda en wat heb je die bloemetjes en boompjes fijntjes bewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg dat huisje en de paarse kleur...
    Je hebt de boompjes ook leuk versierd..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda