Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 7 februari 2014

Haakles:0)

Hoi allemaal,

Gisteren was ik samen met m'n vriendin Wendy op bezoek bij Pouwla! Eerst gingen we shoppen bij het Boekensteuntje en Baloe hing natuurlijk weer overal met zijn neus in de rekken:0) Hij kreeg veel aandacht van al die dames in de winkel en dat vond meneer helemaal niet erg...
 's Middags kregen we haakles van Pouwla en tot mijn verbazing vond ik het nog leuk ook! Natuurlijk hadden we ook veel lol, maar er moest ook serieus gewerkt uhmmm gehaakt worden:0)
Aan het eind van de middag hadden we een doos vol gehaakte bloemetjes...haha nee hoor, ik was al blij dat ik eentje af had gekregen...

een paar actie foto's;
juf Pouwla legt alles heel goed & geduldig uit...

nu zelf proberen...pfff valt niet mee zeg!

het resultaat;
niet slecht hè voor een eerste keer haken...

Wendy ook aan de slag...

en wie speelt er met mij! niks aan dat haken...

Nogmaals bedankt voor de goede uitleg Pouwla!
Volgende week komen we weer bij elkaar en wordt ons huiswerk gekeurd door de juf....

Afgelopen week ben ik ook bezig geweest in mijn Art Journal. De opdracht voor week 5 was Abstract Art Inspiration.
Ik vond het een lastige opdracht en ben dan ook niet helemaal tevreden over het resultaat...



Bedankt voor je bezoekje en tot blogs!
fijn weekend:0)



16 opmerkingen:

  1. Dat klinkt erg gezellig. Succes met haken. Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LEUK en je eerst bloemetjes is prachtig gelukt!!

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo, wat ziet dat er gezellig uit, drie dames die ik volg en een hond waar ik meteen bij op de grond zou gaan liggen (ja..echt hoor..hihi)...ben jaloers ;). Ben benieuwd naar het vervolg Jolanda. De kleine blokjes op je Art Journal deden mij aan kleine glas in lood ornamentjes denken...knap gemaakt hoor. Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hoor dat haken. VInd het ook erg leuk om te doen.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Jolanda,
    Wat leuk om jullie zo gezellig bezig te zien en het haken gaat vast lukken met de hulp van juf Pouwla, ik vind deze Art Journaal erg mooi, ook ik dacht meteen aan glas in lood, mooi gedaan, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oww heerlijk, bijna priveles in haken, je bloemetje ziet er toppie uit voor een eerste keer, vind het ook leuk om af en toe te doen, liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh haken is zo geweldig, pas op als je het echt onder de knie hebt is het gewoon heeeel
    erg verslavend haha, maar leuk hoor !
    Je AJ is ook weer heel erg mooi en kleurrijk ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hahaha, geweldige foto's, leuke herinnering aan een zeer leerzame middag. Enne, ben je al aan je huiswerk begonnen haha! Ik vind je art journal wel goed gelukt hoor, je hebt de opdracht goed uitgevoerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gezellig is het zo te zien op de foto's en het bloemetje mag er zeker zijn! Net als je prachtige pagina met de mooie heldere kleuren en de figuren, die mij een beetje aan glas in lood doen denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk hoor om met allerlei dingen aan de slag te gaan, e\heerlijk om van alles te leren!!
    En het ziet er ook nog eens prachtig uit.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh Jolan, jij hebt ook al zo'n leuke foto's hier neergezet! Ik vind jou bloem ook heel goed gelukt voor de eerste keer. Ik weet nog mijn eerste rij lossen wat we op school moesten doen, daar was er geen een hetzelfde van hihi. En zo Erica zegt, als je het onder de knie hebt ben je niet meer te stoppen! En je AJ vindt ik juist heel mooi! Dat noemen ze toch moderne kunst tegenwoordig hé, hihi.
    Tot volgende week! Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het knap hoor hoe je dat bloemetje hebt gemaakt Jolanda, ik doe het je niet na. Super. En wat heb je Art Journey weer prachtig gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Jolan,
    ik zag ook al foto's bij Wendy. Wat leuk dat Pouwla jullie haakles heeft gegeven. En het bloempje is erg leuk!
    Kun je mooi gebruiken op je creaties! Als je het een paar keer doet, dan kun je straks gewoon uit de losse pols bloemetjes haken, hoor!
    Je creatie is heel kunstig vind ik.
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, doe mij zo'n juf, ik wil ook zo graag leren haken.
    En wat knap, al 1 hele bloem af ;-) (moeilijk he?! Ik waag ook wel eens een poging, maar het lukt niet, tot grote frustratie)
    Blijven oefenen, je kunt er zoveel mee, met die bloemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig die haak-foto's !!
    Niks voor mij hoor dat haken ; heb ik geen geduld voor.
    En jullie hebben zelfs huiswerk gekregen .... strenge juf hoor. LOL
    En ik ben heel eerlijk : Ik vind je Art Journal niet zo mooi.
    Maar je twijfelde zelf ook al.

    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Jolanda

    Wat leuk die haakles bij Pouwla en heel gezellig, je bloemetje ziet er perfect uit.......mij lukt dat niet hoor.
    Je AJ ziet er juist gaaf uit, net glas in lood raampjes.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda