Mini-Challenge Blog Liefde is...

zondag 1 december 2013

Advent...

Hoi allemaal,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik bezig ben geweest met bloemschikken...de periode voor kerst is natuurlijk een prima gelegenheid om dit weer eens op te pakken!!
Ik heb een advent'bord' gemaakt! Ik zag het idee op Pinterest en heb er mijn eigen (paarse:0) draai aan gegeven...


De 'letterbak' vond ik op zolder en heb ik bewerkt met gesso en  grijze acrylverf. Gedept met keukenpapier voor een verweerde look...
De vakjes gevuld met allerlei kerst spulletjes;0)



Vandaag begint de adventperiode. Andy heeft voor mij een adventkalender gemaakt. Ik vind 'm helemaal te gek...


Baloe mocht ook het eerste deurtje openmaken van zijn eigen adventkalender:0)


Fijne zondag!

in chocolate heaven;0)

14 opmerkingen:

  1. Wat mooi en heerlijk gezellig dat adventbord! En ooooh heeft Andy die adventskalender echt helemaal zelf gemaakt??? Hoe mooi is dat!!
    En voor Baloe ook een kalender, zo leuk! Zitten er dan hondenkoekjes in? Had ik nog nooit van gehoord namelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creatie Jolanda, supergaaf, prachtig gedaan. en wat leuk dat Andy zo creatief bezig is geweest, zo leuk die dagen voor kerst met al die leuke verrassingen. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn jullie toch een bijzonder stel, echt twee schitterende creaties en Balou is een bofhond hihihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat mooi allemaal weer, zo sfeervol, helemaal super Jolanda.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie zijn BOFK(H)ONTJES Jolanda.....heel erg MOOI gemaakt.
    Nog een fijne ☼-dag toegewenst.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Jolanda,
    Super is je paarse adventshoekje geworden, alles past zo mooi bij elkaar en je adventskalender, heeft Andy die echt gemaakt?? zelfs een honden adventskalender, zó leuk, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja mijn zoontje heeft ook zijn advent kalender, en mag er nu ook elke
    dag een chocolaatje uit halen, leuk hè.
    Je letterbak is echt geweldig, zo mooi en sfeervol, en de kleuren zijn
    helemaal perfect, geniet ervan !
    Gezellige (knutsel) zondagavond nog ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wowww dat ziet er gezellig en sfeervol uit
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha die foto van Baloe, wat grappig dat ze die kalenders nu ook voor honden hebben. Je letterbak vind ik werkelijk súper, wat ziet dat er gezellig uit, wauw...En wat een lieve man dat hij zo'n mooie adventkalender voor je heeft gemaakt...geniet er van...lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw dat ziet er allemaal supermooi uit Jolanda!! En wat geweldig dat Andy dit voor jou gemaakt heeft!! En die Balou........genieten!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tjee, Jolanda, wat een geweldige adventbak heb je gemaakt. Natuurlijk in paars!
    En dat Andy dat voor je maakte!! Wauw wat een kanjer van een man heb je, zeg!
    En de chocolate heaven..hihihihi: enig!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Jolanda,
    ik was gister in brabant dus had je post nog niet gezien. Maar wat is de familie Wierts weer heerlijk creatief geweest! Prachtig blad heb je gemaakt zeg! Is veel leuker dan een krans! En ik ben benieuwd wat er allemaal in die laatjes zit! Andy kennende komt dat wel goed, hihi. En zo te zien is Baloe erg in z'n nopjes met zijn kalender!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldige adventbak Jolanda, zo mooi in dat prachtige warme paars! Sorry dat ik zo lang uit de running ben geweest, zat eerst met m'n nek en nu heb ik een paar dagen geleden m'n schoonmoeder verloren, vandaar... Wel fijn om even afleiding in het bloggen te zoeken. Hoop dat het goed met je gaat?
    Lieve groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De adventkalender voor Baloe is natuurlijk een toppertje, wat geinig zeg! En jij bent ook flink verwend door je creatieve man, super hoor. Je eigen creatie is natuurlijk stiekem de mooiste: heel gaaf gedaan en het ziet er prachtig uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda