Mini-Challenge Blog Liefde is...

donderdag 22 augustus 2013

super!

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik nog eens een kaart met een magnolia voor jullie:0)
Het is eigenlijk een gepimpte kraft envelop geworden...
Deze staat inmiddels te pronken op de kast van mijn nicht...


De basis is dus een kraft envelop.
 Mijn favoriete Spellbinders heb ik weer gebruikt:0)
Het DP is van MME.
Deze magnolia vond ik wel toepasselijk voor een juf! Ingekleurd op kraft met Derwent Coloursoft.
De achtergrond heb ik gemaakt met een Creatables van MD.
Tekst (MD) gestempeld met memento rich cocoa.
Het geheel opgehoogd met foamblokjes.

Verder gebruikte materialen;
hekje - Doohickey
bloemen - Woc & eigen voorraad
blaadjes - floral punch
vlaggetjes - Joy
Letters - Noor!
uil - Dr. Oetker 
(eigenlijk bedoeld voor cupcakes, maar was ver over de datum, dus perfect voor een kaart:0)
crackle paint - TH
distress inkt - Ranger
frantage - stampendous

Challenge;
Marvelous Magnolia Challenge #41  - Lots of layers
YMAM #17 - alles mag!
Kleuren met potloden  - alles mag!

Gezellig dat je langs kwam en alvast bedankt voor de leuke reacties, die worden zeer gewaardeerd:0)
Zaterdag ga ik samen met Pouwla naar Den Bosch! Dat wordt gezellig kletsen en shoppen:0) Ben benieuwd wie ik deze keer allemaal tegen kom....



22 opmerkingen:

  1. Hoi Jolanda,
    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt, de kleuren zijn super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig gedaan Jolanda! Geniet van je dag op de beurs...yammie!!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toppertje Jolanda, wat een mooie kaart. Fijne avond, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi hoor, bedankt voor het meedoen bij YMAM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart Jolanda, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. schitterend, bedankt voor je deelname aan YMAM..

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Jolan,
    wat leuk zeg deze kaart. En ik vind dit afdrukje ook heel leuk voor een juf ;-))
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een plaatje Jolanda, mooi gekleurd met je Derwent, ik ben er ook klaar voor hoor, dan gaan we elkaar ontmoeten, echt toppie.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dat weer schitterend gemaakt, mooie
    kleurencombi, echt heel gaaf ☺
    Ik ga zaterdag ook naar de beurs, wie weet treffen
    we elkaar nog, anders veel plezier !

    Liefss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een kaart Jolanda, en veel plezier zaterdag

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje is dit weer, en wat heb je mooi ingekleurd. Je hebt je kaart schitterend afgewerkt, ik vind het een genot om naar te kijken!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Helaas kom je mij niet tegen haha, ik ga mijn dochter helpen die binnenkort gaat verhuizen. In ieder geval alvast veel plezier, de beurs in Den Bosch is een grote en gezellig beurs met voor ieder wat wils.
    Je kaart is weer prachtig, leuk met die hekjes ervoor, zo krijg je wat diepte.
    fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een super leuk kaartje.

    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Jolanda! Wat een heerlijke kaart heb je gemaakt. Er is weer van alles op te zien natuurlijk. Zo leuk dat je dat uiltje hebt gebruikt.
    Ik begin langzaamaan weer uit mijn zomerreces te kruipen en heb een hoop in te halen, maar dat gaat vast goed komen. Geniet ze in Den Bosch en je komt vast bepakt en bezakt weer thuis!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat heb je super leuk gemaaktç Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. It's beautiful Jolanda! I love the details, especially the banners.
    Thanks for playing with us at Marvelous Magnolia.

    Hugs,
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw , wat vond ik het super om je vandaag te hebben mogen ontmoeten lieve Jolanda, wat ben jij een schatje zeg, net zoals Pouwla, heerlijk dat je zo'n fijne vriendin hebt, ik ben héél moe, maar ik had deze dag voor geen goud willen missen.
    Ik ben blij dat ik je nu echt hebt gezien.
    Je bent een lieverd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tis een schitterend gepimpt vlopje Jolanda!! Gezellig om je gisteren even gezien en gesproken te hebben!!! Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat heb je dit super leuk gemaakt!
    Prachtig kaartje op de kraft envelop!
    Bedankt voor het meedoen bij YMAM.
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Schitterende kaart Jolanda.... prachtig gekleurd op kraft!!
    De afwerking is ook weer helemaal toppie!!!
    Erg leuk dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden en heel veel succes!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda