Mini-Challenge Blog Liefde is...

vrijdag 25 maart 2011

Een echte mannenkaart...

Hi,

Deze week werd mijn oom 65 jaar, dus tijd voor een kaartje! Dit keer geen magnolia en dat zal hij wel waarderen ...haha


De Digistamp heb ik natuurlijk ingekleurd met mijn Derwents! De leuke radertjes zijn van de nieuwe Spellbinders ' Sprightly Sprockets' en vind ze heel mooi passen bij deze 'Race pin-up' en het papier!
De paperpad is trouwens van het Kruidvat. Leuk papier hoeft niet altijd duur te zijn...
Ook heb ik de nieuwe Spellbinders ' Lattice Rectangles' gebruikt en die vind ik heel gaaf!

doei en tot een volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda