Mini-Challenge Blog Liefde is...

maandag 16 januari 2012

Wild Tilda

Hoi allemaal,

 Allereerst wil ik jullie heel erg bedanken voor de leuke reacties die ik heb gekregen op mijn Mini Challenge Blog Liefde is...  Op diverse blogs zie ik mijn logo al voorbij komen en er zijn zelfs al 4 inzendingen:0) Echt heel gaaf en hoop dat nog vele zullen volgen! Ik kijk er echt naar uit en zit 's morgens te stuiteren op mijn stoel als ik mijn mails aan het lezen ben, zo leuk vind ik het:0) Mijn inspiratiekaart voor de 1e challenge hebben jullie misschien al voorbij zien komen, maar wil toch nog de gebruikte materialen met jullie delen!


De basis is Kraft en roze cardstock. Ik heb de randjes bewerkt met de blending tool en distress inkt 'Barn Door'. Het DP is van MME 'Love Me'. Wild Tilda is heb ik gekleurd met distress inkt! Dit was voor mij de 1e keer en ik vind het zo leuk om te doen! Zal nog veel moeten oefenen, maar vind het resultaat niet slecht.
Ik heb de kleuren, 'walnut stain en 'barn door' gebruikt.
Wild Tilda houdt een flesje vast. (van TH) heb ik gevuld met rode kraaltjes (xenos) en wat hartjes. Dit zijn 'restjes' van de prachtige hartjesstans (achter Tilda) Deze is van memory box en heet 'Heart Canopy'.
De borderstans is ook van dit merk en heet; 'Cherish Border'.
De teksten 'Wild thing..'en 'happy...' heb ik gemaakt in Word en gestanst met een spellbinder. Bewerkt met de blending tool / distress inkt. (walnut & barn) Als je het papier in de stans laat zitten krijg je een leuk schaduw effect!

overige gebruikte materialen;
roosjes; WOC
doohickey; heart swirl & tag
gaasje
dewdrops - veertje
stickles - fired brick 
crackle paint - milled lavender


challenges;
WOC #40  - Anything Goes
Scrap-Creations  - Glitter


 Ik wens jullie een goede start van de week en tot de volgende inspiratiekaart!


17 opmerkingen:

  1. Het is echt super super gaaf geworden Jolanda. Het is geen straf dit twee keer te showen. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij hebt er heel véél werk van gemaakt zeg echt wauwwwwww groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk Jolanda.....wat een spannende tijd is dit toch voor jou en Andy en het duurt nog zooooo lang tot augustus, houden jullie dat wel vol????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een geweldige "wilde" kaart! en ik kreeg inderdaad net mail dat we maatjes zijn! leuk! ik ga voor je aan de gang!
    ik was al een beetje begonnen.. en was blij dat de kleuren overeenkomen met jou voorkeuren :)

    groetjes martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heeeeeeel mooi kaartje, je hebt er heel veel werk van gemaakt en ik vind dat flesje met vulling ook helemaal te gek!!!!!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dat er perfect uit, die hartjes achter haar is zijn erg leuk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi jolanda

    je hebt zelf ook een leuk kaartje gemaakt.
    de tekst vind ik ook super leuk
    Succes met je challenge
    hopelijk gaan er veel creabea's aan mee doen

    Groetjes
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een geweldig kaartje
    die borderstans is erg leuk
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een super mooie kaart! Erg liefdevol!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefie en leuke challenge! Wat een leuke stempel en leuke details zoals dat flesje. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke kaart! Het kleuren met distressinkt is je zeker goed gelukt. Wil het ook nog eens gaan uitproberen, lijkt me ook wel wat. Je details zijn weer erg leuk, vooral het flesje is leuk gedaan.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous creation, Thank you for joining us at Anything goes challenge blog this time..
    Hugs
    Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldige kaart, prachtig !!!
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart! Helemaal in de Valentijn-sfeer!
    Leuk die challenges!! Succes en veel plezier met alle voorbereidingen voor jullie "grote" dag!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This cards look really great and fabulous.Thanx to share with us different type of cards collections.It really colorful.

    gifts for men

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi sweetie this is absolutely stunning :0) thanks for joining us at WOC this time big happy hugs love Pops x x

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda