Mini-Challenge Blog Liefde is...

zaterdag 29 oktober 2011

Sweet Christmas Edwin

Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor alle lieve en leuke reacties op mijn criss cross kaarten!! Zo fijn weer om te lezen en dit model ga ik zeker nog vaker gebruiken!
Vandaag een kerstkaart m.b.v. een sketch. Ik heb de schattige Edwin van de nieuwe 'Sweet Christmas collection' gebruikt.
Moet er alleen aan denken dat ik deze kaart niet verstuur naar iemand met kinderen :-))


De basis is kraft cardstock en het DP is van Bo Bunny "Father Christmas'.
Edwin heb ik ook ingekleurd op kraft met Derwent Coloursoft. Ik blijf dit heel leuk vinden, maar niet eenvoudig....
De versiering heb ik vrij rustig gehouden, omdat het papier al druk is.

overige gebruikte materialen;
roosjes WOC
rood lint; MME
stempels; MME
plakparels; Bo Bunny
embellie; kerstsok
distress inkt 'vintage photo'
snowwriter

Challenges;


Ik verheug me weer op jullie reacties! Nog een fijn weekend en tot de volgende blog!


12 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuke kaart! Volgens mij kun je dit prima naar iemand die kinderen heeft versturen! Alle kinderen in Nederland weten wel dat de kerstman een verklede man is.
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Jolanda,
    Leuke kaart zeg, vooral die sneeuwtoefjes her en der zijn leuk. Geeft toch wel een apart effect dat inkleur op craft papier, vind het wel iets vintage-achtigs hebben.

    Heel veel freubelgroetjes,
    Hilde & Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje! Leuke details en mooi papier. Erg leuke stempel en inderdaad niet geschikt voor de kerstman-vierende kleintjes, hoewel de meeste mensen hier toch van Sinterklaas zijn, maar ja die heeft ook een baard en ze kunnen bar slim zijn die kindertjes :)

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super mooie kaart met een mooie vintage look. Heel leuk met het gerimpeld lintje onder de afbeelding, die je ook geweldig hebt gekleurd. Ook mooie sneeuw her en der, echt een super mooi geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Harstikke leuk gedaan Jolanda.
    Vindt het paper dan ook prachti en heb het blokje zelf ook.
    Perfect!!!!!!!!!!!!!
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje, heel mooi de stempel op Kraft! geweldig geheel.
    Groetjes Fieneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Whow, fantastisch mooie kaart! De kleuren zijn erg gezellig, ideaal voor in de kerstperiode dus!
    Wat de kindjes betreft: in de kleuterklas (=groep 1 en 2?) verkleden zij zich ook als de Sint of de Kerstman, je kan er altijd een uitleg aan geven dat deze Edwin net hetzelfde doet ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Jolanda, wat een schitterend kaartje, heel mooi dat vintage achtige en die sneeuw, heerlijk winters. En ach, anders is het toch een hulpkerstman "onze" Edwin (LOL) als je hem stuurt naar een koppel met kinderen ? Knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje hoor en wat heb je mooi ingekleurd op het kraftpapier! Daar ben ik toevallig net ook mee bezig. Is echt leuk om te doen he?

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een pracht van een kerstkaart!!!!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Georgeous card in beautiful colours and great embellies! Thanks for playing along with us at WOC this time!
    Hugs, Lena Katrine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. JE hebt GEWONNEN bij WOC lees ik net, JIPPIE!!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo lieve bloggers,
alvast bedankt voor jullie reacties! Ik kijk er elke keer weer naar uit en lees ze met veel plezier!!
grtz Jolanda